مخلوط كن صنعتي ، قيمت مخلوط كن صنعتي، توليد بلندر صنعتي، فروش ميكسر صنعتي، خريد مخلوط كن صنعتي

توليد مخلوط كن صنعتي، سردخانه صنعتي، يخساز صنعتي، ترولي هاي صنعتي، آبميوه گير صنعتي و....

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مخلوط كن صنعتي

مخلوط كن صنعتي  چيست؟

پيش تر سرآشپزهاي رستوران، كافي شاپ، فست فود و .... جهت خرود كردن و پوره كردن ميوه جات ، سبزيجات، صيفي جات نرم سخت از قبيل گوجه، هويج و ... رنجها و سختي هاي زيادي را متحمل مي شد و علاوه بر اين چنانچه تعداد تقاضا افزايش مي يافت سختي و فعاليت اين عزيزان دوچندان مي شد و در برخي موارد صرف زمان زياد موجب عدم تحمل مشتريان مي شد و ناچارا مشتريان بسياري را پس مي زدند. اما امروزه با طراحي و ظهور انواع مخلوط كنهاي صنعتي در ابعاد و حجم مايعات زياد اين دردسرها  به حداقل رسيده است. مخلوط كن صنعتي كه با عناويني همچون ميكسر، بلندر نيز ناميده مي شوند. ميكس و مخلوط كردن مواد غذايي نرم و سخت مانند گوشت، ميوه‌ها و مواد مايع و جامد مختلف، نياز روزانه تعداد زيادي  از افراد و واحدهاي صنعتي و غذايي مختلف در سراسر جهان به شمار مي‌رود. مخلوط‌ كن صنعتي يا همان ميكسر صنعتي اين نياز را به نحو احسن پاسخ مي‌دهد. از اين وسيله علاوه بر استفاده شخصي در آشپزخانه‌هاي منازل، در كافي‌شاپ‌ها، آب‌ميوه فروشي‌ها، بستني فروشي‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و ساير مراكز بسيار استفاده مي گردد. اين دستگاه كه نام ديگر آن بلندر صنعتي است، براي تهيه انواع شربت، آبميوه، سس، اسموتي و كيك شكلات نيز به وفور  استفاده مي‌شود. از مشتريان پرو پاقرص دستگاه مخلوط كن صنعتي صاحبان كافي شاپها و آبميوه گيري ها مدرن و صنعتي مي باشند. چرا كه استفاده از آنها علاوه بر زيبايي بخشيدن به فضاهاي مذكور، توجيه و بهره اقتصادي( پاسخگوي نياز مشتريان بسيار در مدت زمان كم مي باشد) بالايي دارد.


مخلوط كن صنعتي 1300 وات سيدو ايتاليا :

يكي از مخلوط كن هاي بسيار حرفه اي برند ايتاليايي مخلوط كن صنعتي سيدو مدل B210 مي باشد. اين دستگاه خود داراي دو مدل 3برنامه و 6 برنامه پيش فرض مي باشد. در ذيل مشخصات فني اين مخلوط كن صنعتي كاملا حرفه اي و بسيار بادوام را به اختصار توضيح خواهيم داد :
داراي ۳ برنامه پيش فرض ، براي تهيه انواع نوشيدني ها بصورت اتوماتيك
مدل B210

ولتاژ : 50-60 هرتز يا 220-240 ولت
قدرت (W) 1300
دورموتور (RPM) 6000/28000
وزن ناخالص مخلوط كن صنعتي تقريبا (KG) 5.0مي باشد.
وزن خالص (KG) 6.0
ابعاد عرض×عمق×ارتفاع(cm) 21×۱۸×۴۲

دستگاه مخلوط كن حرفه اي سيدو  با شش برنامه پيش فرض براي تهيه انواع نوشيدني ها به صورت اتوماتيك با توان هزاروسيصد وات و دور موتور شش هزار تا بيست و هشت هزار و شيشه پلي كربنات يك و نيم ليتري مناسب براي آبميوه بستني فروشي و كافه كافي شاپ به همراه گارانتي و ضمانت طراحي و توليد مي گردد.

مخلوط كن صنعتي در چه كاربري هايي مورد استفاده قرار مي گيرد؟

همانطور كه در بالا نيز ذكر شد مخلوط كن صنعتي علاوه بر ميكس كردن ميوه‌ها و مواد غذايي و همچنين جهت تركيب كردن ساير مواد غذايي سفت يا خرد كردن يخ و ساير جامدات نيز استفاده مي شود. آسياب كردن انواع مختلف مواد غذايي اعم از خشكبار و مغزها مانند گردو، گوشت، برنج، ادويه و ساير مواد اينگونه به راحتي توسط مخلوط كن صنعتي صورت مي پذيرد. نمونه و قالب استاندارمخلوط كن صنعتي معمولا شامل يك محفظه اصلي ( شيشه اي ) و تيغه مي باشد كه با استفاده از آن مواد مختلف خرد و تركيب مي‌شوند. البته بايد گفت كه هر چند استفاده اصلي مخلوط‌ كن صنعتي در صنايع غذايي و مراكز وابسته به آن است، اما اين دستگاه در صنايع ديگر از جمله خودرو، كشاوري، ساخت مواد آرايشي و بهداشتي و خمير و كاغذ به وفور استفاده مي‌شود. چرا كه بسياري از اين صنايع براي ساخت محصول خود ابتدا نيازمند تركيب كردن مواد مختلف هستند. بنابراين در يك نگاه مي‌توان گفت كه از آن به عنوان تجهيزات كافي شاپ كوچك تا در كارخانه‌هاي بزرگ از اين وسيله استفاده مي‌كنند.

از تفاوتهاي مخلوط كن هاي صنعتي  و خانگي مي توانه به موارد زير اشاره نمود. نوع پارچ در اين دو مدل متفاوت مي باشد به شكلي  كه اين قطعات در نوع صنعتي مخلو‌ط كن بزرگتر بوده و قابليت تركيب كردن و خرد كردن بيشتري نسبت به انواع خانگي آن دارند. از طرفي دور موتور آن نسبت به نوع خانگي آن بسيار بالاتر بوده و معمولا مواد و متريال مورد استفاده  جهت ساخت آن، بسيار مقاوم‌تر هستند. اين وسيله در انواع و اقسام مدل‌ها و برندهاي مختلف توليد مي‌شود. از انوع صنعتي اين آن مي‌توان به مخلوط‌ كن پارويي، ساكن، برشي بالا، درام، هموژنايزر، امولوسيون، همزن مايعات و مخلوط‌ كن دسته‌اي اشاره كرد كه هر كدام بنا به ويژگي‌هايي كه دارند، قابليت‌هاي خاص خود را دارند.

اجزاء مخلوط كن صنعتي :

همانطور كه گفته شد اين دستگاه در دو مدل خانگي و صنعتي ساخته مي شود كه مدل خانگي آن داراي دوبخش محفظه يا همان پارچ و تيغه با يك پايه مي گردد. مخلوط كن صنعتي معمولا از دو بخش الكتريكي و مكانيكي تشكيل شده و هر بخش داراي قطعات و اجزاء خاص خود است. همانطور كه گفته شد ظرف مخلو‌ط‌ كن از قطعات اصلي آن به شمار مي‌رود كه بر حسب استفاده‌اي كه از آن مي‌شود، مي‌تواند از جنس شيشه، آلومينيوم يا مواد ديگر باشد. تيغه مخلوط ‌كن نيز از جمله قطعات مهم ديگر است كه غالبا نوع تيز و استيل آن از ساير انواع بهتر است. پايه ظرف، بدنه يا همان محفظه موتور، گيره نگهدارنده، صفحه كليد و واشر از جمله قطعات ديگر يك مخلوط‌ كن صنعتي محسوب مي شوند.

جهت كسب اطلاعات بيشتر مرتبط با انواع مخلوط كن صنعتي و قيمت آن به سايت تجهيزگستر خاورميانه مراجعه نماييد.